× بستن تبلیغات
مه
22
2018

پرسشنامه بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت ها بر تصویر ذهنی شرکت و تاثیر رفتارها بر نگرش مشتریان نسبت به شرکت

دانلود پرسشنامه بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت ها بر تصویر ذهنی شرکت و تاثیر رفتارها بر نگرش مشتریان نسبت به شرکت بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد
لینک منبع و پست :

پرسشنامه بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت ها بر تصویر ذهنی شرکت و تاثیر رفتارها بر نگرش مشتریان نسبت به شرکت



http://lono.fileina.com/product-76085-پرسشنامه-بررسي-تاثير-مشتريان-ديگر-شرکت-ها-بر-تصوير.aspx

بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت بر تصویر ذهنی شرکت و رفتارهای …

https://www.civilica.com/Printable-MCONFKHA01_074=بررسی-…

Cached

Translate this pageگواهی نمایه سازی مقاله بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت بر تصویر ذهنی … تصویر ذهنی شرکت و رفتارهایی که بر نگرش مشتریان نسبت به شرکت تدثیر گذار بوده … برای تجزیه و تحلیل داده ها در تحقیق حاضر از تکنیک معادلات ساختاری استفاده …

بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت بر تصویر ذهنی شرکت و رفتارهای …

https://www.civilica.com/Paper-MCONFKHA01-MCONFKHA01_0…

Cached

Translate this pageهدف از این مطالعه بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت بر تصویر ذهنی شرکت و رفتارهایی که بر نگرش مشتریان نسبت به شرکت تدثیر گذار بوده است. … تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که شناسایی دیگر مشتریان بر پیوند عاطفی و بر شناسایی رابطه …

[PDF]بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت بر تصویر ذهنی شرکت و رفتارهای …

https://www.civilica.com/PdfExport-MCONFKHA01_074=بررسی-…

Cached

Translate this pageﺧﻼﺻﻪ ﻣﻘﺎﻟﻪ: ﻫﺪﻑ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺩﯾﮕﺮ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺮ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺫﻫﻨﯽ ﺷﺮﮐﺖ ﻭ ﺭﻓﺘﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮ ﻧﮕﺮﺵ. ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﺗﺪﺛﯿﺮ ﮔﺬﺍﺭ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﭘﮋﻭﻫﺶ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﻫﺪﻑ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩﯼ ﻭ ﺑﺎ ﺭﻭﺵ ﻋﻠﯽ ﺍﻧﺠﺎﻡ.

[PDF]تاثیــر تصویــر شــرکت بــر رضایــت مشــتری از طریــق ارزش ویــژه برن

barresybazargani.itsr.ir/article_25981_45744e7e0a89608ca54b1da…

Cached

Translate this pageتصویر شرکت ها بر ارزش ویژه برند و رضایت مشتری تأثیر … شرکت بررسی می گردد و به عنوان ابزار مهمی در فعالیت. بازاریابی در نظر گرفته … مستقیم بین تصویر شرکت و رفتار مشتری وجود دارد و آیا این … که توسط احساسات و نگرش نسبت به یک شرکت مرتبط است، … بازاریابی یا به بیان دیگر دیدگاه مشتری گرا، مهم ترین و با.

[PDF]تاثير نگرش خريدار بر ارزش برند به واسطه کيفيت رابطه فروشنده …

profdoc.um.ac.ir/articles/a/1041424.pdf

Cached

Similar

Translate this page
by رحیم نیا – ‎2014
اين تحقيق بررسي تأثير نگرش خريدار به برند شرکت بر ارزش برند و بررسي کردن نقش … طرف مقابلش )مشتري( برآورده کند که اين اهميت مطالعه رفتار مشتري را نشان مي … ها نسبت به برند، ارزش برند و مفاهيم مرتبط با آنها آشنايي کافي داشته و از … برندهاي قوي در جهان هر کدام جايگاه خاصي را در ذهن مصرف … از برند و تصاوير و تداعي.

[PDF]تصویر برند برند مبتنی بر مشتری بر ویژه تأثیر ارزش ستاره استان …

profdoc.um.ac.ir/articles/a/1034442.pdf

Cached

Translate this page
by رحیم نیا – ‎2012
د نسبت به، وفاداری به برند و تداعی برند كه تأثیر … ها. ، برند هتل. ها به عنوان یک ویژگی خاص كه ارزش قابل توجهی ر. ا برای شركت …. همچنین به منظور بررسی تاثیر …. شی كه به محصول اضافه می شود یا ارزش ادراک شده از محصول در ذهن مشتری در نظر گرفت. … به هر حال وفاداری عبارت است از : نوعی نگرش مثبت به یک مارک و رفتار حمایتگرا.

[PDF]تصوير‌ذهنی‌برند‌و‌کیفیت‌خدمات‌بر‌روی‌ تأثیر بررسی‌ و‌تمايا

jbmp.sbu.ac.ir/article/viewFile/7110/4189

Cached

Similar

Translate this page
by ابوالقاسم ابراهیمی
تأثیرات. ابعاد. بازاریابی رابطه. ای بر روی. تمایال. ت. رفتاری مشتریان نیز. قابل. توجه …. عرضه. شده. مشابه هستند، خریداران نسبت به تصویر ذهنی شرکت یا برند.

بررسي واکنش مصرف کننده در برابر استراتژي گسترش برند

www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?id=220959

Cached

Similar

Translate this page
by خيري بهرام
روش تحقيق از نوع توصيفي همبستگي و ابزار گردآوري داده ها پرسشنامه است. ما دريافتيم که شرکت ها قبل از اجراي گسترش برند بايد سعي در شناسايي هر چه بيشتر برند در نظر مصرف کنندگان کنند و تصوير از برند خود را در ذهن مصرف کننده ارتقا دهند. … و فقط بر روي نگرش نسبت به گسترش تاثير دارد و مشتريان تنوع طلب و ريسک …

بررسی تاثیر تاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌ای بر وفاداری مشتریان از …

nmrj.ui.ac.ir/article_17628.html

Cached

Translate this pageبا نظرسنجی مشخص شده که شرکت در اجرای برخی از تاکتیک‌های بازاریابی موفق بوده … 2مدرس دانشگاه امام علی (ع) و دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی گرایش رفتار و …. و مشتریان اعتقاد داشته باشند که شرکت خدمات متمایزی نسبت به دیگر شرکت‌ها به … یا تصویر ذهنی یک نام تجاری شکل گرفته و نقش بسته شده در ذهن مشتریان، که از …

[PDF]Impact of Social Responsibility on Customer Loyalty … – طلوع بهداشت یزد

tbj.ssu.ac.ir/browse.php?a_id=1847&sid=1&slc_lang…1

Cached

Translate this pageخدماتی که ارائه می دهد در ذهن بیماران ایجاد گردیده و منجر به افزایش اعتماد آنها خواهد شد. البته با توجه … تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتری با توجه به نقش واسطه ای تصویر ذهنی و… مقدمه. اکنون در … رضایت مشتری کنند زیرا یکی از معیارهای عملکرد شرکت ها، … رفتاری و نگرشی مشتری نسبت به کالا یا خدمات و رفتار. خرید مجدد آن …

[PDF]اصل مقاله (5262 K) – مدیریت برند

bmr.alzahra.ac.ir/article_2581_a0acfa8e0248737f166561cb14ee8c…

Cached

Translate this page
by هرندی – ‎2015
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصویر مشتریان از برند | ۱۲۵. بررسی تاثیر … بازارهای خدماتی بسیاری از شرکت ها را مجبور کرده است که به برند خود به دیده … نگرش های کارکنان، همگی از منابع ایجاد وفاداری نسبت به برند و ارتقای تصویر … برندسازی و ارتقای ارزش و تصویر برند در ذهن مشتریان از دغدغه ها و مسایل کلیدی.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر قصد خرید اینترنتی …

lis.aqr-libjournal.ir/article_54694.html

Cached

Translate this pageبرای سنجش متغیرهای کیفیت خدمات الکترونیکی، تصویر شرکت، اعتماد و قصد … بر اعتماد، تصویر شرکت و قصد خرید مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی کتاب تأثیر مثبت دارد. … و تصویر برند، تأثیر رضایت و تصویر برند بر نگرش نسبت به شهر محل خدمت و … بررسی این پیشینه نشان می‌دهد دیگر پژوهش‌ها در موضوع کیفیت خدمات …

[PDF]بررسی تاثیر جذابیت ظاهری و اعتبار منبع پیام ویروسی بر نگرش …

cs.shahed.ac.ir/article-1-1470-fa.pdf

Cached

Translate this pageJul 20, 2016 – ﺑﺮرﺳﻲ. ﺗﺎﺛﻴﺮ. ﺟﺬاﺑﻴﺖ. ﻇـﺎﻫﺮي. و اﻋﺘﺒـﺎر. ﻣﻨﺒـــﻊ. ﭘﻴـــﺎم وﻳﺮوﺳـــﻲ ﺑـــﺮ ﻧﮕـــﺮش. ﻣﺼﺮف …. ﺑﺮ ﻧﮕﺮش ﻣﺼﺮف. ﻛﻨﻨﺪه ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﺗﺎﺛﻴﺮ دار. د. [5] . ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ. ﺑﻪ آﻧﭽﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﺷﺪ ﺷﺮﻛﺖ. ﻫﺎ … ﻛﻨﻨـــﺪ و از ﺑﺮﻧـــﺪ ﺧـــﻮد ﺗـــﺼﻮﻳﺮي ﻣﺜﺒـــﺖ در ذﻫـــﻦ … ﺷﻜﻞ از ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺧﻮد ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺑﺎزارﻳﺎﺑﺎن ﺷـﺮﻛﺖ …. ﻛﻨﺪ و از ﻃﺮﻳﻖ ﺗﻔﻜﺮ ﻣﻨﺠﺮ ﺑﻪ ﺗﻐﻴﻴﺮ رﻓﺘـﺎر و ….. ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﻣﺤﻘﻘﻴﻦ دﻳﮕﺮ ﻃﺮاﺣـﻲ ﮔﺮدﻳـﺪه اﺳـﺖ و رواﻳـﻲ.

[PDF]بررسی تأثیر تصویر ذهنی دانشگاه بر رفتار … – مجله آموزش عالی ایران

ihej.ir/article-1-611-fa.pdf

Cached

Translate this pageتصویری از آن ها در ذهن مشتریان می گردد که می تواند بر ادراکات و نگرش های آنها تأثير … رویکردی مناسب می بایست نسبت به بررسی و مدیریت تصویر سازمان خود در اذهان … از سویی دیگر، با صنعتی شدن جوامع، پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی و پیدایش ….. در این تحقیق برای سنجش تاثیر تصویر ذهنی بر رفتار دانشجویان پرسشنامه …

تصویر ذهنی برند – پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

https://ganj-old.irandoc.ac.ir/dashboard?q=تصویر+ذهنی+برند…

Cached

Similar

Translate this pageتأثیر کیفیت خدمات و تغییر برند شرکت بر تصویر ذهنی برند، رضایت مشتری، … بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: مشتریان … از بعد زمانی، مقطعی و بر اساس نوع داده ها یک مطالعه کمی محسوب می شود. … نگرش به برند | … تأثیر تصویر ذهنی برند، شیفتگی به برند و هیجان بر قصد خرید مصرف‌کننده …

[PDF]اصل مقاله (376 K) – دانشگاه تهران

https://jibm.ut.ac.ir/article_50741_b7478f52f9cc08bde191c2641d5…

Cached

Translate this page
by طباطبایی نسب – ‎2015 – ‎Related articles
ﺑﺮرﺳﻲ. ﺗﺄﺛﻴﺮ. ﻋﻨﺎﺻﺮ ﻧﺎم. ﺗﺠﺎري ﺑﺮ ﻧﮕﺮش و رﻓﺘﺎر. ﻣﺼﺮف. ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻧﺎم ﺗﺠﺎري ﺗﻌﻤﻴﻢ. ﻳﺎﻓﺘﻪ. (. ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ … ﺑﺮرﺳﻲ ﻣﻲ. ﺷﻮد . ﻧﺘﺎﻳﺞ ﻧﺸـﺎن ﻣـﻲ. دﻫـﺪ آﮔـﺎﻫﻲ از ﻧـﺎم. ﺗﺠـﺎري،. ﺗﺼﻮﻳﺮ. ﻧﺎم. ﺗﺠﺎري. و وﻓﺎداري ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻧﺎم … ﻣﻌﺮﻓﻲ ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺪﻳﺪ و ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮي و ﻧﻴﺰ. ﺗﺸﺪﻳﺪ. رﻗﺎﺑﺖ، ﺑﺴﻴﺎري از ﺷـﺮﻛﺖ. ﻫـﺎ ﺑـﺮاي. ﻛـﺎﻫﺶ. رﻳﺴﻚ … ﻛﻪ در رﺳﻴﺪن ﺑﻪ ﭼﻨﻴﻦ ﺟﺎﻳﮕﺎﻫﻲ در ذﻫﻦ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن. ﺗﺄﺛﻴﺮ. ﻣﻲ. ﮔﺬارد، ارزش وﻳﮋ. ة. ﻧﺎم ﺗﺠﺎري ﺷﺮﻛﺖ. اﺳﺖ.

[PDF]دریافت – پرتال جامع علوم انسانی

www.ensani.ir/storage/Files/20170503091558-10050-22.pdf

Cached

Translate this pageMay 3, 2017 – انتخاب لوگو در مواقعی که شرکتها با یکدیگر ادغام می شوند نیز رخ میدهد و … بر تصویر ذهنی ای که مشتریان از شرکت دارند تاثیر منفی خواهد … لوگوی فعلی و برند بانک و نيز نگرش آنها نسبت به شخصیت لوگوی … را از دیگر محصولات و خدمات متمایز می کند، تشریح می کند. ….. رفتارهایی که یک مصرف کننده قبل، حین.

[PDF]مبتنی بر بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان …

jem.journals.umz.ac.ir/article_1225_a8282f0907e1fdc9a1426f697…

Cached

Translate this page
by اصانلو – ‎2016
بررسي تاثير تصوير برند بر سودآوري مشتري براي سازمان. ،. مدل سودآوري … آن به. روش آلفاي كرونباخ. ) 59. %(. تاييد شده است . جامعه آماري شركت. هاي فعال در صنعت.

[PDF]در ﺑﺎزار ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ رﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎي اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﺮﻧﺪ و – دانشگاه آزاد اسلامي واحد نجف آباد

research.iaun.ac.ir/pd/shekarchizadeh/pdfs/PaperC_6125.pdf

Cached

Translate this pageرﻓﺘﺎر ﺷﻨﺎﺳﯽ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن، ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ، ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ رﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎي اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ، ﮐﺎﻻي ﻟﻮﮐﺲ. 1 … ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪه ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﮐﻠﯿﺪ اﺻﻠﯽ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﯾﺎ ﻋﺪم ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﯾﮏ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺤﺴﻮب ﻣﯽ ﺷ .ﻮد … ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪه ﻓﻌﺎﻟﯿﺘﻬﺎي ذﻫﻨﯽ، اﺣﺴﺎﺳﯽ و ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ … ﺎرت دﯾﮕﺮ رﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮف … ﭽﻨﯿﻦ ﺷﺎﻣﻞ اﺟﺰاﯾﯽ از ﻣﺤﯿﻂ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺮ اﯾﻦ داﻧﺶ، اﺣﺴﺎﺳﺎت و رﻓﺘﺎر ﺗﺄﺛﯿﺮ ….. ﻫﺎ، دﯾﺪ ﺷﺨﺼﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪ، ﺗﻬﯿﯿﺞ و ﺗﺤﺮﯾﮏ اﺣﺴﺎﺳﺎت ﺗﻮﺳﻂ ﺑﺮﻧﺪ و ﺧﺼﻮﺻﯿﺖ وﯾﮋه.

[PDF]اصل مقاله (325 K)

journals-old.modares.ac.ir/article_17218_cb891917eb86020d6bac…

Cached

Translate this page
by سلطانی – ‎2018 – ‎Related articles
Feb 3, 2018 – ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻳﻜﻲ از اﺑﺰارﻫﺎي ارزﺷﻤﻨﺪ در ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ اﻣﺮوز رﻓﺘﺎر ﺷﻮد … ﺑﻨﺪي ﻣﺤﺼﻮل و ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺑﺮرﺳﻲ. ﺗﺎﺛﻴﺮ. ﺳﻄﺢ. درﮔﻴﺮي. ذﻫﻨﻲ. ﻣﺼﺮف. ﻛﻨﻨﺪه ﺑﺎ ﻣﺤﺼﻮل ﺑﺮ اﻳﻦ اﺟﺰا ﺻﻮرت ﭘﺬﻳﺮﻓﺖ ….. ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ اﻃﻼﻋﺎﺗﻲ را در ذﻫﻦ ﻣﺸﺘﺮي ﻳﺎ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﻗﺮار دﻫﻨﺪ ﻛﻪ. در ﺗﺼﻤﻴﻢ ﺑﻪ ﺧﺮﻳﺪ آﻧﻬﺎ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﺑﮕﺬارد . ﺗﻼش ﺷﺮﻛﺖ. ﻫﺎ ﺑﺮاي اﻳﺠﺎد … ﺪي ﺗﺼﻮﻳﺮ ذﻫﻨﻲ از ﺑﺮﻧﺪ ﻫﺴﺘﻨﺪ. و اﻣﻜﺎن ﻣﺘﻤﺎﻳﺰ ﺷﺪن و. اﻳﺠﺎد ﻧﮕﺮش. ﻫﺎي ﻣﺜﺒﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ …

[PDF]ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت، رﺿﺎﯾﺖ، اﻋﺘﻤﺎد و وﻓﺎداري – فصلنامه مدیریت توسعه و …

www.jdem.ir/article_493_103920a2369dddfd143b1f880303e58a….

Cached

Translate this page
by احمدی – ‎2016
ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت، رﺿﺎﯾﺖ، اﻋﺘﻤﺎد و وﻓﺎداري در ﻣﯿﺎن ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن. (ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: ﺷﺮﮐﺖ. ﻫﺎ … داراي اﺛﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻬﯽ ﺑﺮ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺷﺮﮐﺖ. ﻫﺎ … اﯾﻦ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ. ﻫﺎ. در ﻣﯿﺎن ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﭘﺎﯾﺎﻧﻪ. ﻫﺎ. ي ﻣﺴﺎﻓﺮﺑﺮي ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان ﺗﻮزﯾﻊ ﮔﺸﺖ. ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻋﺎﻣﻞ ﺗﺄﯾﯿﺪي و …. دﻫﯽ ﻧﮕﺮش ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن و ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺧﻂ ﻣﻘﺪم ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻓﺮاﯾﻨﺪ و ﭘﯿﺎﻣﺪ ….. ﻣﺜﺒﺖ ﺑﻪ ﻧﺎم ﺗﺠﺎري ﺗﻀﻤﯿﻦ ﻧﺸﻮد. از دﯾﮕﺮ. ﺳﻮ، وﻓﺎداري ﺑ. ﻪ. ﻋﻨﻮان ﯾﮏ. ﺗﻤﺮﯾﻦ ذﻫﻨﯽ ﺧﺮﯾﺪ رﻓﺘﺎري ﺗﻠﻘﯽ. ﻣﯽ. ﺷﻮد.

[PDF]عنوان مقاله: چکیده – فصلنامه فرایند مدیریت و توسعه

jmdp.ir/article-1-1909-fa.pdf

Cached

Translate this pageو تاثیر غیرمستقیم آن بر روی سودآوری شرکت است، در نتیجه تمایز منجر به افزایش … موقعیت یابی محصول، سهم بازار، رضایت مشتری، کلیدواژه ها: هزینه های … برای استفاده از راهبرد جایگاه یابی الزم است جایگاهی ویژه را در ذهن مشتریان …. یا برداشت هایی که مصرف کننده درباره محصول و نسبت به محصوالت دیگر دارد، تعیین می شود.

[PDF]بررسی رابطه بین عناصر منتخب آمیخته بازاریابی با ارزش ویژه برند …

journals.msrt.ir/files/site1/rds_journals/…/article-1081-323601.pdf

Cached

Translate this pageJul 2, 2016 – با ارزش ویژه برند محصوالت صباح در بین مشتریان شهرستان گرگان. است. روش تحقیق در … مصـرف کننـده را تحـت تأثیـر قـرار مي دهـد و ابزاري … پذیـری شـرکت ها نسـبت بـه فعالیـت هـای بازاریابی. رقبـا می … کننـدگان در مقایسـه بـا برندهاي دیگر نسـبت به یک …. وفـاداری رفتاری واسـطه بین نگرش و رفتار اسـت. این.

[PDF]اصل مقاله (389 K) – فصلنامه علوم مدیریت ایران

journal.iams.ir/article_221_9598f2f2d94c2ee07223defbb65ce086….

Cached

Translate this page
by خادم – ‎2015
بررسی رابطه ویژگیهای رفتار مصرف کننده و وفاداری مشتریان … بر وفاداری مشتریان و کیفیت ادراکی، تصویر ذهنی، خودانگاره و سبک زندگی، با استفاده از متغیر … مشتری و موفقیت نمایندگی های شرکت های خودروساز تأثیرگذار خواهد بود. … خودانگاره «کلیت افراد و احساسات فرد نسبت به خودش را به عنوان یک شیء» بیان می کند.

[PDF]ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن از ﻃﺮﯾﻖ ة ﺷﺪ وﻓﺎداري ﻋﺎﻃﻔﯽ و ﻣﻨﺎﻓﻊ درك ﺗﺄﺛﯿﺮ ﻧ

jir.irc.ac.ir/article_23930_31277c20377210b0b17d853d73df7e7b….

Cached

Translate this pageJun 21, 2015 – ﺗﺄﺛﯿﺮ. وﻓﺎداري ﻋﺎﻃﻔﯽ و ﻣﻨﺎﻓﻊ درك. ﺷﺪ. ة. ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن از ﻃﺮﯾﻖ. ﻧﮕﺮش آﻧﺎن ﺑﺮ ﻗﺼﺪ اﺳﺘﻔﺎده از … ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ ﺑﺎﻧﮏ و ﺑﯿﻤﻪ و ﻗﺼﺪ اﺳﺘﻔﺎده از اﯾﻦ ﺧﺪﻣﺎت ﺑـﻮد … راﻫﺒﺮدي از ﺳﻮي. ﺑﺎﻧﮏ. ﻫﺎ. ﯾﺎ. ﺷﺮﮐﺖ. ﻫﺎ. ي. ﺑﯿﻤﻪ و ﺑـﺎ. ﻫﺪف ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ در ﺑﺎزارﻫﺎي ﻣﺎﻟﯽ ﺑﻪ … ﺗﺄﺛﯿﺮ. ﺑﺮ رﻓﺘﺎر ﺧﺮﯾﺪ ﮔﺮوﻫﯽ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن. » اﻧﺠﺎم ﺷـﺪ ﺗـﺎ ﺑـﻪ ﺑﺮرﺳـﯽ ﭼﮕـﻮﻧﮕﯽ. اﺛﺮﮔﺬاري ﻣﻨﺎﻓﻊ درك … ﻣﻬـﻢ ذﻫﻨـﯽ در ﻫﻨﮕـﺎﻣ … از ﺳﻮي دﯾﮕﺮ وﻓﺎداري در ﻋﻤﻞ.

پرسشنامه بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت ها بر تصویر ذهنی شرکت …

search20.blogfa.com/post/119

Cached

Translate this pageبانک پرسشنامه – پرسشنامه بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت ها بر تصویر ذهنی شرکت و رفتارهایی که بر نگرش مشتریان نسبت به – پرسشنامه علوم انسانی به …

بررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت بر تصویر ذهنی شرکت و رفتارهای …

https://elmnet.ir/…/بررسی-تاثیر-مشتریان-دیگر-شرکت-بر-تص…

Cached

Translate this pageبررسی تاثیر مشتریان دیگر شرکت بر تصویر ذهنی شرکت و رفتارهای … بر تصویر ذهنی شرکت و رفتارهایی که بر نگرش مشتریان نسبت به شرکت تدثیر گذار بوده … تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که شناسایی دیگر مشتریان بر پیوند عاطفی و بر …

[PDF]ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ارﺗﺒﺎط اﺑﻌﺎد ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ ﻣﺸﺘﺮي ﺑﺎ

jomm.srbiau.ac.ir/article_5673_d378e806458b32269e1c4857eb63…

Cached

Similar

Translate this page
by زمانی مقدم – ‎2014
Nov 2, 2013 – ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺮ ﻣﺰﻳﺖ رﻗﺎﺑﺘﻲ ﺑﻴﻔﺰاﻳﻨﺪ . ﺷﻨﺎﺧﺖ اﺑﻌﺎد ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﺑﻪ ﺷﺮﻛﺖ. ﻫﺎ ﻛﻤﻚ ﻣﻲ … ﻫﺎي ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ، ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪ از ﻣﻴﺎن ﺳﻪ ﻣﺘﻐﻴﺮ ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ، ﺗﻤﺎﻳﻞ ﺑﻪ ﭘﺮداﺧﺖ ﻗﻴﻤﺖ ﺑﺎﻻﺗﺮ و … ﻴﺸﺘﺮﻳﻦ ارﺗﺒﺎط را ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻳﻞ ﺑﻪ ﺧﺮﻳﺪ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن داﺷﺖ و ﺗﺼﻮﻳﺮ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻳﻞ ﺑﻪ ﺧﺮﻳﺪ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﻪ …. ﺗﻔﺴﻴﺮ و ﺗﻨﻴﻴﻦ ﻧﻮع رﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮف ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن ﺗﺎﺛﻴﺮﮔﺬار اﺳﺖ … ﻫﻴﻮﻧﺪا ﻧﺘﻮاﻧﻨﺪ ﺗﻤﺎﻳﺰي اﺳﺎﺳﻲ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ دﻳﮕﺮ ﺑﺮﻧﺪﻫﺎ اﻳﺠﺎد …. ﺷﻮد، ﻧﮕﺮش؛ ﭼﺮا.

[PDF]عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران … – مطالعات مدیریت گردشگری

tms.atu.ac.ir/article_5092_ae871ba1b3f28aaacfe604d36ab42922.pdf

Cached

Translate this page
by تاج زاده نمین – ‎2012
در مقاله پیش رو، موضوع وفاداری الکترونیکی با تأکید بر تأثیر متغیرهای مستقل … رفتاری در میان کاربران وب سایت شرکت توسعه گردشگری مورد تحقیق قرار … الکترونیکی ادراک شده، نگرش نسبت به خرید الکترونیکی، وفاداری الکترونیکی … مشتریان وفادار از کشش قیمتی کمتری نسبت به دیگر مشتریان برخوردارند. این.

[PDF]وﻓﺎداري ﺑﺮ ﺷﺪه درك ﺧﺪﻣﺎت ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﺑﺮرﺳﯽ رﺿﺎﯾﺖ و ﺷﺮ

smr.journals.iau.ir/article_535195_b1ebc586abe2ae417918492f85…

Cached

Translate this pageFeb 10, 1996 – ﺑﺎﺷﺪ و اﺛﺮ ﺗﺼﻮﯾﺮ ذﻫﻨﯽ ﺷﺮﮐﺖ و رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮي ﺑﺮ وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮي. ﻣﺜﺒﺖ و ﻣﻌﻨﺎدار ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ …. اﻟﮕﻮﻫﺎي رﻓﺘﺎر ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن اﺳﺖ، اﻣﺎ اﺷﺮاف ﺑﻪ آﻧﻬﺎ ﺑﺮاي ﻣﺪﯾﺮان ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺿﺮوري اﺳﺖ . در ﺣﻘﯿﻘﺖ.

فرستادن دیدگاه

نوشته‌های تازه

× بستن تبلیغات